Pagina's

dinsdag 30 december 2014

Favorieten | Favoriten van December


Door Irene
Ik vond het is weer tijd voor een artikel met al mijn favorieten producten, dingen, kleding ect.. van December. Ik heb er geen kleding favorieten bij gedaan omdat het dan waarschijnlijk alleen maar feestjurkje's zouden zijn en ik weet nou niet of je daar nou weer zo veel aan hebt. veel meer heb ik tot nu niet te zeggen, dus lees snel veder voor al mijn favorieten van December! 




Het leek me tijd om regelmatig parfum te gaan dragen, vandaar dat ik deze parfum van Dolce Gabbana recent aan mijn collectie heb toegevoegd. De parfum heet Light blue en deze wil ik al voor jaren. de parfum is vrij licht, maar door de citroenschil die sterk aanwezig is, is de parfum toch ook wel een beetje warm van geur.

Voor make-up heb ik bijna alleen maar favorieten producten voor de ogen op een lipstick (natuurlijk van MAC ;)) na.


Deze lipstick heet russian red en is van het merk MAC. ik heb hier niet zo heel veel over te zeggen behalve dat deze lipstick een klassieke rode kleur heeft een een mate finish, en natuurlijk dat ik heel erg te spreken ben over deze lipstick.


De laatste tijd ben ik cream oogschaduws gaan waarderen, omdat ze snel werken als je haast hebt of ze heel goed te gebruiken zijn als oogschaduwbasis. Mijn favorieten? Mabelline color tattoo in 35 - on and on bronze en Make up for ever aqua cream in 13. 



het palletje dat ik laatst reviewde, deze van MAC, is ook duidelijk een favoriet. ik gebruik deze oogschaduws belachelijk vaak, behalve de groene kleur, maar die gebruik ik ook regelmatig. Benieuwd naar een uitgebreid review en namen? klik dan hier.


Ook heb ik een nieuwe wenkbrauwroutine! Eerst kam ik mijn wenkbrauwen in vorm met het wenkbrauwkammetje van ecotools en vervolgens vul ik ze hier en daar wat in met een schuin afgesneden kwastje en Quarry van MAC. vervolgens fixeer ik ze met gimme brow van Benefit.


Mijn favorieten tijdschrift van deze maand is de allure, dit is een Amerikaans tijdschrift, wat je ook dus wel kunt merken aan de kilo's reclame die er in staat, en is vooral gericht op beauty, maar heeft ook genoeg er in staan over andere themas zoals mode en lifestyle. Het tijdschrift is in het engels geschreven en het aantal paginas verschild heel erg, zo zit er in het nummer van Januari (voor december dus) maar slechts 100 pagina's, terwijl er die in van December (voor november) 200 pagina's zitten en vaak nog meer. Je vind ook veel colums en looks. Dit is natuurlijk alleen iets voor jou als je goed bent in engels-talige teksten lezen, omdat ze het niet in het Nederlands hebben. 


Een boek én een film waar ik helemaal weg van ben is if i stay. ik heb laatst de film gekeken, en ben nu bezig met het boek. het gaat over een meisje dat in coma raakt en zelf de keuze moet maken of ze blijft leven. dat klinkt heel saai, maar er zitten heel veel verhalen, flashbacks in het verhaal met argumenten waarom ze juist wel of niet zou moeten blijven leven. of ze blijft bleven of sterft ga ik je niet vertellen.

Dit was mijn artikel met mijn favorieten van December al weer, laat in de comments jouw favorieten achter, of een ding/product dat jij heel fijn vond. 

Liefs, Irene


1 opmerking: