Pagina's

zaterdag 29 november 2014

low-budget make-up look | gouden en paarse ooglook


Door Irene
Vandaag heb ik een vrij lichte make-up look voor de ogen, maar die er wel speciaal uit ziet. ook gebruik ik in deze look flink wat low-budget oogschaduws van catrice en essence, die daadwerkelijk goed zijn. ik gebruik ook wat duurdere make-up, maar bijna alleen maar low-budget! Ben je benieuwd hoe je deze look kunt maken? lees dan snel veder!





Begin met een taupe oogschaduw in je crease, ik heb hier quarry van MAC gebruikt. 


Neem daarna een paarse oogschaduw en breng deze flink aan in je crease en buitenste ooghoek. blend deze kleur vervolgens grondig met een grote blendingkwast. ik had hiervoor een paarse mono oogschaduw van Catrice gebruikt met heel veel gouden glitters.


Breng vervolgens een goude oogschaduw aan over je gehele bewegende ooglid, dit kan gewoon met je vinger. ik heb hier een  gouden mono oogschaduw van Essence gebruik van de cookies and cream collectie.


Neem een klein beetje van een roze oogschaduw en breng deze aan in de buitenste hoeken van je ogen. breng ook wat highlighter aan op je wenkbrauwbot en binnenste ooghoek. ik had een roze oogschaduw van MAC gebruikt en een highlighter van Urban decay. 


Breng daarna een lijntje liquid eyeliner aan, ik heb er een van Catrice gebruikt.


breng wat van de gouden oogschaduw aan langs je onderste wimperrand en breng ook wat mascara aan. 


Dit was dan alweer het artikel voor deze zaterdag, hopelijk heb je er iets van geleerd, of vond je het een leuk artikel.

Liefs, Irene



1 opmerking: