Pagina's

zaterdag 11 oktober 2014

Make-up look | party make-up



Door Irene
De komende tijd voor een periode vol met feesten, wat mij op het idee bracht voor een feest make-up look, speciaal voor de herfst. Ik zal ook zeker nog Feest looks maken voor de winterfeesten zoals kerst en oud en nieuw maar vandaag dus deze look die veel warmer is en party-proof is. Ook maak ik de ooglook met het naked 2 pallete van urban decay omdat veel mensen dit pallete hebben. Lees snel veder!


Laten we beginnen met de ogen, ik heb al mascara op omdat ik vanochtend nog eerst de stad in moest voordat ik deze look ging maken. 


Vul je wenkbrauwen in hoe jij dat wilt en breng gelijk ook even wat oogschaduwbasis aan op je oogleden. 
  • Benefit gimme brow wenkbrauwgel in medium/dark 


Breng een bruine oogschaduw aan die iets donkerder is dan je eigen huidskleur in je crease en buitenste ooghoek.
  • Hema wenkbrauwkit in 01

Neem de kleur tease en breng de aan in je crease, gevolgd door de kleur busted in je crease en buitenste ooghoek in een v-vorm.



Breng de kleur YDK aan op je gehele bewegende ooglid.


Neem nog een beetje van de kleur busted en breng de aan op 1/3 van je ooglid vanaf de buitenste ooghoek.


Breng busted ook nog onder je oog aan.



Breng een van de twee highlighters aan op je wenkbrauwbot en binnenste ooghoek, top het af met mascara alleen ik had dus al mascara op
  • MAC studio fix boldblack lash
Ik breng vandaag geen gezichtsmake-up aan, maar dit kun je natuurlijk wel gewoon zelf doen.



Voor de lippen breng ik eerst een lipliner aan en daarna een rode lipstick aan van MAC

  • Essence lipliner in 10
  • MAC russian red lipstick


En dit is dan het eindresultaat, hopelijk vonden jullie de look leuk en tot volgende week!

Liefs, Irene



1 opmerking: