Pagina's

zaterdag 25 oktober 2014

Make-up, haarstyle en outfit | Simpele zaterdag look



Door Irene
Vandaag laat ik ter inspiratie mijn outift, make-up en hairstyle zien. Deze look is super simpel en dus ook heel erg geschikt voor bijvoorbeeld school omdat je hier niet zo veel tijd mee kwijt bent. Deze look vind ik zelf ook heel erg geschikt als je er verzorgt uit wilt zien. Lees snel veder!



Nadat ik mijn gezicht had gewassen met mijn thermo face wash van Nivea bracht ik deze toner aan van Lush, gevolgd door mijn dagcrème, ook van Nivea. Eigenlijk is het best vreemd dat ik nu meerder producten van Nivea gebruik, omdat ik vroeger onzuiverheden leek te krijgen van producten van Nivea, maar gelukkig heb ik dat probleem nu niet meer.

* Thermo face wash van Nivea
*Tea tree toner water van Lush
* Hydrating daycreme van Nivea


Voor de make-up heb ik het heel erg neutraal en vrij volwassen gehouden. Zoals altijd heb ik mijn wenkbrauwen ingevuld, eerst met een poeder en daarna met een getinte wenkbrauwgel van Benefit. De laatste tijd gebruik ik een taupekleurige oogschaduw als wenkbrauwpoeder omdat het veel natuurlijk oogt in mijn wenkbrauwen dan een bruine oogschaduw/wenkbrauwpoeder.

* Oogschaduw in 'tease' van Urban decay
* Gimme brow wenkbrauwgel van Benefit


De ogen hadden niet simpeler gekund, ik begon met een taupe oogschaduw met een roze ondertoon over het hele bewegende ooglid en in de crease. Daarna nam ik mijn favorieten highlighter en gebruikt ik deze om mijn wenkbrauwbot en binnenste oogoek te highlighten. Ook bracht ik een lijntje eyeliner aan en wat mascara. Vervolgens gebruikten ik de highlighter ook op mijn neusbrug, cupidosboog en jukbeenderen. 

* Oogschaduw in Quarry" van MAC
* Pigement in 'Lilly-white' van MAC
* Liquid eyeliner van Catrice
* Mascara van Maxfactor


Ik had veder geen gezichtmake-up aangebracht dus ik ga gelijk door naar de lippen. Ik heb mijn favorieten nude lipstick aangebracht. Deze foto is ook gelijk het eindresultaat van de make-up en eigenlijk ook van het haar.

* Lipstick met creemsheen finish in 'cream in your coffee'


Ik had mijn haar gevlochten in een normale vlecht en tijdens het klaarmaken in laten zitten voor lichten golven.


Het eindresultaat van het haar.




Deze croptop heb recent gekocht, het is het bovenstuk van een two-piece. deze croptop is van achter heel erg laag uitgesneden en aan de voorkant snijd hij net onder je sleutelbeen. Als je wit weten waar ik deze croptop heb gekocht moet je even wachten tot het eerst volgende lookboek waarin ik er van alles over vertel en verschillende look laat zien.


Deze broek heb ik laatst in Londen gekocht bij de Topshop, dus je kunt hem ook gewoon in Nederland kopen of natuurlijk bestellen vanaf de site. dit is mijn nieuwe favorieten broek omdat ik hem heel erg mooi vind en omdat hij ongelooflijk comfortabel zit, Vandaar dat ik hem gelijk ook maar in het zwart had gekocht, een zwarte broek staat trouwens ook met de croptop.

Mijn schoenen zijn deze New balance.








Dit was dan mijn artikel voor deze week! Hopelijk vond je het artikel leuk en tot volgende week, of de week daarna afhankelijk of Puck volgende week een artikel in haar eentje maakt of met mij.

Liefs, Irene ©

2 opmerkingen: