Pagina's

vrijdag 4 juli 2014

Beauty | mee op reis



Irene gaat vandaag voor twee weken op vakantie naar Frankrijk, dus het leek ons leuk om te laten zien wat ze mee neemt qua beauty! Irene neemt ook zo min mogelijk mee omdat het alleen maar in de weg zit. benieuwd wat Irene mee neemt qua beauty spullen? lees dan snel veder!


Dit artikel is trouwens veder in de ik-vorm omdat het wat makkelijker is.

Beauty

Op vakantie draag ik niet echt make-up, behalve als we naar de stad gaan, dan draag ik mascara. Vandaar dat ik dus ook amper make-up mee neem, maar natuurlijk wel genoeg gezicht, haar en huid verzorging!


Voor het lichaam neem ik deze bodybutter van The bodyshop mee, omdat hij niet te groot is en dus heel fijn is voor op reis en omdat ik hem hopelijk daar kan laten omdat hij bijna op is, op deze manier heb ik meer plaats op de terug weg voor nieuwe aankopen.





Voor mijn haar neem ik deze shampoo van Lush mee en deze conditioner ook van Lush. Dit zijn niet mijn favorieten haar producten maar ze zijn heel handig voor op reis. Ook neem ik een kleine verpakking mee van mijn favorieten haar serum, het Bioslik silk therephie serum. 

Ook neem ik wat elestiekje's, haarspeltjes en een borstel mee.



Natuurlijk neem ik ook producten mee voor mijn gezicht! Ik neem deze facewash van Hema mee, die ik dan mooi daar kan achter laten omdat hij bijna op is, deze toner van Lush, deze creme van garnier, een gezichtsmasker, een tester van een facewash, een gezichtszonnebrand en een primer van The bodyshop, die tea tree bevat wat heel goed is voor je huid. Ook neemt Irene een facewash van Nivea mee omdat ze sowieso niet genoeg gaat hebben aan die van Hema.



Voor make-up neem ik mee burt's bees lipbalm in honey suckle, Hema wenkbrauwpotloodje in 011, gimme brow van Benefit, Maxfactor clump defey mascara en een clinique poeder doosje al spiegel omdat het een hele goede spiegel bevat.

Ook neem ik een make-up remover mee.

En dit is wat Irene mee neemt op vakantie naar Frankrijk qua make-up en verzorging. Tot het volgende artikel

Xx Irene en Puck

Geen opmerkingen:

Een reactie posten