Pagina's

woensdag 25 februari 2015

Make-up look | Warme bruine look


Door Irene
Vandaag  heb ik een make-up look met een aantal producten die in mijn everyday lade liggen. Dit zijn dus producten die ik dagelijks of bijna dagelijks gebruik. Ik maak binnenkort ook een artikel met mijn everyday stash, zoals Puck ook heeft gedaan, omdat het ons leuk leek. In dat artikel zie je dus wel meer producten en bovendien vertel ik ook wat over de producten. Laten we voor nu maar snel beginnen met deze look! Lees snel veder..




Ik heb al mijn skin care routine gedaan en ik begin nu met mijn wenkbrauwen. Ik heb in mijn favorieten artikel al uitgelegd hoe ik ze tegenwoordig doe, dus als je dat wilt lezen klik dan hier.


Daarna neem ik een klein beetje concealer van mabelline op de rug van mijn hand en breng met een concealerkwast concealer aan onder mijn ogen. Ik gebruik trouwens een kwastje van Ecotools voor mijn concealer, ik ben trouwens echt fan van Ecotools kwasten, ze zijn heel erg fijn.


Vervolgens ga ik veder met mijn ogen. Ik begin met mijn eyeliner omdat ik net nieuwe eyeliners heb gekocht omdat ze allemaal uitgedroogd zijn en ik moet dus nog even aan de pennen wennen. Ik gebruik vandaag deze pen eyeliner van Catrice de ‘calligraph ultra slim eyeliner pen’ in waterproof.


Voor de oogschaduw begin ik met deze cream oogschaduw als een oogschaduwbasis. Dit is een aqua cream van make up for ever in de kleur 13.


Vervolgens neem ik een palletje van Chanel in 226 en breng de een na lichte kleur uit het palletje en breng deze aan over mij gehele lid.
Daarna breng ik de highlight kleur aan op mijn wenkbrauwbot en binnenste ooghoek.


Ik neem de kleuren Quarry van MAC en Cranberry en breng deze aan in mijn crease. Ook breng ik de een na donkerste kleur van het Chanel palletje aan in mijn buitenste ooghoek en de donkerste kleur in mijn crease.

Ik heb hier wat van een bruine kleur uit het Chanel doosje aangebracht onder het oog en ik heb een mascara van MAC aangebracht, de studio fix mascara in boldblack (extra zwart).



Ik heb eigenlijk maar een lipstick in mijn everyday lade, cream in your coffee van MAC.



Dit was dan een look die ik deze keer met wat van mijn everyday producten heb bedacht en dus gemaakt. hopelijk vond je de look leuk en tot het volgende artikel.

Liefs, Irene

Geen opmerkingen:

Een reactie posten