Pagina's

dinsdag 3 februari 2015

Make-up | everyday stash


 Door Puck
de meeste hebben er wel een een make-up bakje met alle dagelijkse producten in, omdat iedereen wel favorieten heeft. Mijn everyday stash wisselt regelmatig omdat ik bijvoorbeeld m'n make-up anders gaan doen of nieuwe make-up hebben gekocht. Vandaag laat ik mijn everyday stash zien en Irene dus niet, dat doet ze een andere keer.  benieuwd naar mijn everyday make-up stash? lees dan snel veder! 



Laten we beginnen met gezichtmake-up omdat ik daar ook vaak mee begin als ik mijn make-up doe. Ik gebruik de laatste tijd amper nog producten voor het gezicht behalve concealer en poeder.



Voor mijn gezicht gebruik ik geen foundation, maar wel regelmatig concealer. Ik gebruik nog steeds de MAC pro longwear concealer in NC 20. klik hier voor het revieuw dat we hebben gepost.


Zelf gebruik ik nu dit budget poeder van Essence, deze poeder werkt wel prima. Deze poeder heet mate compact powder en ik heb het in de kleur 01 beige.


Natuurlijk draag ik ook oogmake-up:




Ik begin elke ooglook met oogschaduwbasis, dat doe ik met deze van essence de i love stage eyeshadow base.



Vervolgens breng ik soms wat oogschaduw aan, welke oogschaduws ik aanbreng verschilt heel erg vaak, meestal wel iets van MAC. Regelmatig gebruik ik woodwinked, amorous alloy, cranberry of all that glitters.
Voor mijn wenkbrauwen gebruik ik de MAC oogschaduw Brun.





 (Op de foto van links naar rechts: Cranberry, all that glitters, woodwinkd, amorous alloy en brun)


Voor mijn eyeliner heb ik deze pen van kiko, de ultimate eyeliner pen, dit is een van de beste eyeliners die ik ooit heb gehad heb. Je kunt deze eyeliner pen kopen in de webshop of in de winkel rond de acht euro. 
Mijn mascara is van L'oreal en het is de false lash architect. Ik heb deze mascara al een paar keer gekocht en ben hier dus uiteraard heel erg tevreden over.




Ik draag dagelijks geen lippenstift, maar omdat ik vaak wakker word met droge lippen doen ik nu wel wel standaard 's ochtends een lippenbalsem op. Deze komt van de body shop en heeft een heerlijke grapefruit geur.



 Dit waren dan de make-up producten die ik in mijn everyday bakje heb liggen. Ben je benieuwd naar de producten van Irene? Kom dan binnenkort terug naar de site voor een look met die producten en allemaal uitleg/mini reviews over de producten.

Liefs, Puck
 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten